Sabtu, 17 November 2012

Tuhan Jagakan Dia



TUHAN JAGAKAN DIA...bila saya dengar lagu ini, saya pasti akan mengingati si Dia yang selalu jauh dimata..dan di dalam hati pasti berkata.."Tuhan..jagakan dia..." Saya tak tau ape yang anda rasa setiap kali anda mendengar lagu lagu yang berkaitan dengan kisah hidup anda..tapi apa yang boleh saya pastikan semestinya anda semua layan jer kan kisah lagu anda..Itu jugak satu cara untuk kita mengekspresikan rasa hati kita kan..terutamanya dalam kisah percintaan..Kalau kita tengah sedih..layan lagu jiwang lah..kalau kite tengah happy..pasti lagu rancak menikam jiwa tu sambil tersenyum2 mendengarnya kan..hahahaha..Apa pun itu satu lumrah dalam kehidupan kita,muzik juga satu keperluan untuk kita meluahkan rasa kita..so apa lagi layan jelah lagu "CINTA HATI" saya dulu k..pastu cepat2 call Si Dia yang korang sayang dan katakan..Saya Sayang Awak...cuba tengok apa perubahan akan berlaku selepas itu..kompom cinta tu akan lebih berputik putik..percayalah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan