Ahad, 18 November 2012

Warna Kehidupan


Pelangi..ada 7 warna pelangi...Indah kan pelangi ..??Hidup kite pun umpama pelangi jugak..ada banyak warna2 dalam kehidupan kita.Bila hati sedang berbunga2..warna ceria akan keluar bersinar2..tp kalau tengah berduka lara...keluar lah ribut petir ..hitam suram gelab je menyelubungi langit.Untuk pengetahuan korang semua,hari ini,warna kisah saya adalah kelabu..hampir nak hitam..hari ini hari saya tidak berlalu dengan baik,banyak benda yang berlaku tidak membuatkan warna kisah saya ceria.Hati saya tertanya tanya banyak perkara, mengapa dan apa yang sedang berlaku..tapi saya tak dapat jwapan untuk soalan yang saya tanya..sebab itu warna saya suram hari ini,Namun saya tidak berputus asa dan merasa kecewa..esok masih ada untuk saya lagi..dan harapan saya agar esok warna kehidupan saya akan lebih baik dari hari ini.Hari ini akan berlalu dengan sendirinya..hari esok akan menjelma sebentar nanti..Teruskan kehidupan ini selagi kita diberi peluang lagi kan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan